hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > فعالان صنفی هرچه سریعتر نسبت به دریافت شناسه یکتا اقدام نمایند 

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت گلستان :

فعالان صنفی هرچه سریعتر نسبت به دریافت شناسه یکتا اقدام نمایند 

مدیر کل صنعت ، معدن وتجارت استان گلستان گفت : کسب‌ و کارها تا تاریخ  25 اردیبهشت ۱۴۰۳  فرصت دارند نسبت به دریافت شناسه یکتا اقدام نمایند.

درویش علی حسن زاده در برنامه زنده تلویزیونی صبح عالی صدا و سیمای مرکز گلستان گفت : 25 اردیبهشت ۱۴۰۳ پایان عمر مجوز‌های کاغذی است و افرادی که فعالیت‌های صنفی دارند حتما باید نسبت به تهیه شناسه یکتا اقدام کنند .
وی افزود : از تاریخ 25 اردیبهشت 1403 مجوز کاغذی به عنوان مجوز قانونی تلقی نمی‌شود و دریافت خدمات دولتی منوط به دریافت مجوز الکترونیکی است و کلیه فعالان صنفی موظف به دریافت این مجوز از درگاه ملی مجوز‌ها هستند.
حسن زاده با بیان این که درگاه ملی مجوز‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۱ در راستای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار راه‌اندازی شده است ، افزود : شفاف‌سازی زمان ، هزینه ، مدارک مورد نیاز ، فرآیند کار ، تسریع در ارایه خدمت رسانی به مردم و فعالین اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار از اهداف درگاه ملی مجوز‌ها است.
وی خاطرنشان کرد : از 25 اردیبهشت ماه سالجاری ، مجوز کسب و کار قانونی و معتبر، فقط الکترونیکی و شناسه یکتاست و باید در بانک اطلاعات مجوزهای کشور به نشانیwww.mojavez.ir ثبت شده باشد و در غیر این صورت ، فاقد ارزش قانونی و نامعتبر است.
ایشان افزود : به عبارت دیگر با هوشمند شدن خدمات دولت ، کسبه‌ای که شناسه یکتا نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار ثبت نباشد ، برای دریافت خدمات در اداره‌های دولتی و بانک‌ها دچار مشکل می‌شوند.
مدیر کل صنعت ، معدن وتجارت استان گلستان گفت : در این راستا دارندگان مجوزهای کاغذی می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزها با ورود سه کد (سریال کارت ملی، شناسه پروانه و کد پستی محل خدمت) به سرعت، رایگان و غیرحضوری شناسه یکتا دریافت کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد